Személyes fejlődés az personal development angolul

Legyen jobb ezekkel a tippekkel és trükkökkel

Az öntudat a személyes fejlődés egyik fő része. Figyelnie kell arra, hogy mit tesz a mindennapokban, és mit tud és mit kell javítania. Az öntudat szintén csodálatos eszköz arra, hogy többet tudjon meg magáról. Amikor öntudatossá válik, az erősségek és hibák felszínre kerülnek, és kénytelen lesz számolni velük.

Válassza ki a meggyőződését a tudás helyzetéből. Sok embernek erős meggyőződése van, amelyet megvizsgálva nem tartják be az ellenőrzést, így bolondnak látszanak és érzik magukat. Igazolja meggyőződését kutatással és az igazság keresésével. Ez megadja a valódi erőt, hogy megvédje meggyőződését, és igazolja állításait.

Környezettől függetlenül készen kell állnia az ötletek rögzítésére, amikor azok eszükbe jutnak. Például hordozhat magával egy kis jegyzetfüzetet, vagy használhat egy alkalmazást a telefonján. Jegyezze fel a fejében lévő gondolatokat, és fejlessze azokat, amikor több ideje marad a témának szentelni.

A személyes fejlődés nehéz munka, ezért ne felejtse el feltölteni személyes akkumulátorát. Szánjon időt magára. A testmozgás kiváló módja annak, hogy megtisztítsa elméjét a mindennapi stressztől, és lehetővé teszi az önfegyelem gyakorlását. Jobban fogja érezni magát, és nagyobb állóképességre tesz szert, hogy átélje a napját!

Menjen könnyedén mindenkivel: családdal, barátokkal, munkatársakkal és még az utcán elhaladó emberekkel is. Ahelyett, hogy csak az egyes személyekben rejlő leghízelgőbb vagy legkeményebb tulajdonságokat szeretné látni, meg kell keresnie az ő pozitív tulajdonságait is. Ha azon kapja magát, hogy egy ok nélkül gondol egy emberre, visszalép, és két nagyszerű dolgot azonosítson vele kapcsolatban.

Ne aggódjon, hogy milyen gyorsan halad. Koncentráljon egyszerűen a továbblépés cselekedetére. Ha nyomást gyakorol magára a gyors fejlődés érdekében, sokkal valószínűbb, hogy ki fog égni és feladja. Ehelyett tegyen megfontolt lépéseket, és értékelje az utazást. Az egyetlen dolog, amitől tartania kell, hogy teljesen stagnál.

Törje meg ezeket a rossz szokásokat! Az olyan szokások, mint a dohányzás és az alkoholfogyasztás, nem csak egészségre ártalmasak, hanem negatívan befolyásolják mások véleményét is önről. Még negatívan befolyásolják a saját véleményét is. Továbbá a rossz szokások gyakran drágák! Döntsön úgy, hogy egyszer és mindenkorra megszabaduljon tőlük!

A nap strukturálása hatékony önsegítő stratégia lehet a szorongás leküzdésében. Amikor a napot a véletlenre bízza, gyakran elborulhat és stresszel járhat. Minden nap fontos események megtervezésével jobban irányíthatja életét. Emellett azzal, hogy elfoglalja magát a tervezett tevékenységekkel, kevésbé valószínű, hogy figyelmét más gondolatokra irányítja, amelyek szorongást okozhatnak Önnek.

Amikor javítani próbálja magát, fontos, hogy ne felejtsen el egyszerre egyetlen dologra koncentrálni. Ha több különböző szempontot próbál javítani, akkor elveszítheti az összes irányítását. Ez frusztrációhoz vezet, és végül akár több fejlesztésről is lemondhat.

Nagyon jó módszer az öntudatosságra, ha dokumentál minden napot. Mindig tartson naplót vagy jegyzettömböt, és írjon arról, hogy mi történt részletesen aznap. Minél gyakrabban ír, annál pontosabb lesz a fiókja. Nézzen vissza, és olvassa el gyakran a naplót; azok a dolgok, amelyekre büszke vagy akár szégyenkezhet, idővel ki fognak tűnni. Dolgozzon azon, ami nem tetszik, és a végén örülni fog új hozzáállásának.

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

HÍVÁS MOBILON